مصاحبه آرشیو خبر ها
فشارها برای انتخاب پیرلو درست بود ؟

فشارها برای انتخاب پیرلو درست بود ؟

انجلو دی لیویو از ستاره های سابق بیانکونری که سابقه پوشیدن پیراهن فیورنتینا را نیز داشت در گفت و گویی حاضر شد و به آنالیز شرایط یووه پرداخت.

 

چه اتفاقی برای یووه در دیدار برابر فیورنتینا افتاد؟

 

گل زود هنگامی دریافت شد و در ادامه اخراج کوادرادو و شرایط دیگری که در ادامه بازی روی داد. همه چیز کمی دست به دست هم داد تا شرایط فیورنتینا مناسب شود. بیانکونری هرگز نفهمید این بازی را چطور کنترل کند و بتواند بازی را در دست بگیرد، هر چند که باید بگوییم شایستگی فیورنتینا نیز دخیل بود.

 

مشکلات داوری در دیدارهای اخیر

 

صحبت در خصوص اشتباهات داوری بی فایده است، هر از گاهی اشتبه می کنند و مواقعی نه. برای من وجود وار کمی مشکلات را نسبت به زمانی که نبود، بیشتر کرده. هنوز درک درستی نیست، نمیشود فهمید که کجا و در چه زمانی داور باید چه کند. به هر حال من فکر می کنم که اشتباهات در هر بزی وجود دارد و یووه همانند همیشه نمی تواند به این مشکلات توجه زیادی داشته باشد.

 

برای بهبود شرایط به چه عواملی نیاز دارد؟

 

عملکرد یووه از دیداری به دیدار بعدی بهتر میشود، این شکست چیزی نیست که بخواهیم همه شرایط را به آن مربوط بدانیم. حالا باید بدانند که از کجا درست شروع کند، نقطه قوت خود را می دانند و باید با اتکا به آن دوباره شروع کنند. برای قدم گذاشتن در مسیر طولانی تنها چیزی که ارزش دارد این است که اشتباه نکنید و اشتباهات را تکرار نکنید. از ابتدای فصل امتیازاتی از دست رفته و حالا انتظار این میرود که مربی دست به تغییر بزند.

 

فشارها برای انتخاب پیرلو، ایا درست بود؟

 

اگر تصمیم به انجام کار تازه و خاصی گرفتی باید به آن نیز اجازه بدهی که اشتباه کند، باید بدانی که اشتباه مهار نشدنی ست. من در فلورانس منچینی را داشتم در ابتدا او مانند یک دوست معرفی شد اما هیچ کس از چنین حس استفاده نکرد. ما یک تیم با بازیکنان جوان بودیم تقریبا مانند یووه کنونی. برای یووه مهم است که بداند در لحظات سخت و بحران چه بازیکنانی مانند بوفون، کیه لینی و بونوچی و البته رونالدو می توانند این شرایط را به سایر بازیکنان توضیح دهند.

 

بوفون

 

کسی که چنین الگویی را در رختکن و در تیم خود دارد یکی از خوش شانس ترین هاست. بازیکنان مهم و تاثیرگذار که با تجربه خود می توانند یک راه حل کامل باشند. داشتن این بازیکنان نعمت بزرگی ست که می توانند به بهترین نحوه به مربی کمک کند.

 

به نظر شما مسول این ناکامی ها کیست؟

 

نمی دانم، گفتنش دشوار است، یووه تیم قدرتمندی ست، از زمانی که دلیخت برگشته، کیه لینی را در اختیار ندارد. دیبالا کم بازی می کند و البته از نظر من می تواند متفاوت تر بازی کند. همچنین بعد از نه اسکودتو یووه در نقل و انتقالات کم تر از انتظار کار کرد، هر چند که جوانان خوبی را در اختیار دارد اما در ابتدای این راه سختی زیادی وجود دارد، با این حال مربیان و کادر مربیگری این تیم خوب عمل کردند.

 

یووه برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اماده شده؟

 

می توانیم این طور بگویم. امروز لیگ قهرمانان متفاوتر است، رئال و بارسا قدرت گذشته را ندارند، بایرن، منچستر سیتی و پاری سن ژرمن هم هستند اما همه تیم ها در یک سطح بازی می کنند و یووه در برابر آنها توان خوبی دارد و می تواند از این مزیت بهره ببرد. ما در سال 96 تیم قدرتمند و زهرداری بودیم، اما در آن سال در سری آ اسکودتو را نتوانستیم ببریم، باید ببینیم چه میشود، فصل طولانی ست و همه چیز به خود یووه بستگی دارد. باید ابتدا در لیگ و بعد از فوریه در لیگ قهرمانان تغییر خود را نشان دهد.

 

کدام بازیکن نقش شما را برای پیرلو ایفا می کند؟

 

من خودم را در کوادرادو می بینم، بازیکنی ست که خیلی از نوع بازی او خوشم می اید. به خوبی دوندگی دارد در این سالها خیلی خوب پیشرفت کرده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: